Nekilnojamojo turto vystytojai „Build Me“ pasirinko naują prekės ženklo identitetą. Atnaujintas logotipas sukurtas iš pirminių geometrinių formų – trikampio, kvadrato ir apskritimo. Jų kombinacijos tarpusavyje pastoviai keičiasi, taip sukurdamos nuolat kintantį, o ne įprastą statinį prekės ženklo identitetą. Dinaminį identitetą nekilnojamojo turto vystytojams sukūrė dizaino agentūra „FOLK“.
Nekilnojamojo turto vystytojai „Build Me“: Kai vieno logotipo negana
„Nekilnojamasis turtas – tai sudėtinga ir daug disciplinos reikalaujanti veikla. Visi vystytojai susiduria su pagrindinėmis sudedamosiomis nekilnojamojo turto projekto ir ciklo dalimis, tačiau jas vykdo ir suvokia skirtingai. Mes norėjome, kad naujasis prekės ženklo identitetas atspindėtų mūsų komandos kūrybišką ir individualų požiūrį į kiekvieną įgyvendinamą projektą“, – sako „Build Me“ direktorius Martynas Samauskas.
Dizaino agentūros „FOLK“ strategė Justina Muralytė pasakoja, kad logotipe esančios bei nuolat kintančios pirminės geometrinės formos ir simbolizuoja šiuos du aspektus: pagrindines nekilnojamojo turto sudedamąsias dalis bei tai, kaip „Build Me“ kūrybiškai jas kombinuoja, vysto idėjas, kurios galiausiai tampa namais.
Pasak J. Muralytės, logotipas ir visas prekės ženklo identitetas gimė ne konferencijų kambariuose ar ilgose klausimų-atsakymų sesijose: „Jau daugiau nei metus su „Build Me“ bendradarbiaujame įgyvendindami skirtingus projektus, todėl turėjome ne vieną progą tapti liudininkais to, kaip ši komanda mąsto, dirba ir kuo išsiskiria iš kitų. Naująjį prekės ženklo identitetą kūrėme tokį, jog jis atspindėtų tai, kas jie yra – perteiktų kūrybininkų su kaklaraiščiais įvaizdį“.
Anot strategės, atnaujintas vizualinis prekės ženklo identitetas atspindi tai, kaip dirba ir kuo gyvena „Build Me“.
„Kiekvienas projektas turi atskirą ir kiekvienu atveju unikalią savo atsiradimo ir vystymosi istoriją. Į kiekvieną problemą ar iššūkį yra žiūrima plačiau – iš skirtingų kampų, ieškant įdomesnių sprendimų, įsigilinus į žmones, kurie norėtų gyventi vystomame projekte. Atsižvelgiant į tai, sukūrėme dinaminį logotipą iš pirminių geometrinių formų – trikampio, kvadrato ir apskritimo. O jų kombinacijos tarpusavyje pastoviai keičiasi – iš viso galima suskaičiuoti 18“, – teigia J. Muralytė.